Call Center
Az alábbiakban a Call Center menüstruktúráját tekintheti meg a könnyebb eligazodás érdekében:
1. gomb - E-matrica ügyintézés
1.1. gomb – E-matrica információk
1.2. gomb – Pótdíjreklamáció
1.3. gomb – Általános információk a használati díjas rendszerről
2. gomb - E-útdíj ügyintézés
2.1. gomb – E-útdíj fizetés
2.2. gomb – Bírságolás
2.3. gomb – Általános információk a megtett úttal arányos útdíjszedési rendszerről
3. gomb - Ügyfélszolgálati irodák címe, nyitvatartása
3.1. gomb - Budapest és Pest megye
3.2. gomb - Bács-Kiskun, Békés, Csongrád-Csanád és Baranya megye
3.3. gomb - Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
3.4. gomb - Fejér, Veszprém, Zala, Vas és Győr-Moson-Sopron megye
7. gomb - Személyes adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás
8. gomb - Pótdíjmaximalizálással kapcsolatos tájékoztatás
Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége
A kimutatás tájékoztató jellegű, áltlagos statisztikai mutatók alapján készült, amelyek nem jelentenek garanciát a tényleges várakozási időre.